Pokud jste poškození zjistili do 48 hodin od převzetí, neprodleně kontaktuje přepravní společnost. V dalších případech se obraťte na naši podporu [email protected], nebo zboží v co nejkratší době dovezte na naši lékárnu. Doporučujeme pořídit foto-dokumentaci a zboží donést kompletní, včetně obalového materiálu a příslušenství.
Chybějící zboží Vám zašleme v nejkratším možném čase.
Nesprávné zboží Vám vyměníme.
Číslo dokladu o zakoupení nebo číslo objednávky. Pokud zboží pošlete poštou, nezapomeňte přiložit průvodní dopis ve kterém podrobně popište závadu a uveďte zpětný kontakt na Vás.
Ano, při zadávání reklamace si můžete stanovit preferovanou možnost řešení reklamace. Její konkrétní vyřešení se však stanovuje podle zákona.
Veškeré reklamace prosíme zasílat přímo na adresu: Liekobox s.r.o., Športová 3175, 024 01 Kysucké Nové Mesto